Tilbage til insights

Skab meningsfulde gamification-kampagner

Alt for ofte bliver gamification til brandforladte lykkehjul og spørgeskemaer. Uden en klar strategi vil disse ofte resultere i intetsigende oplevelser med rabatter som den eneste take away for brugerne.

GamificationBranding
Skrevet af
Ole Nørgaard
Udgivet den
02. apr. 2025


Alt for ofte bliver gamification til brandforladte lykkehjul og spørgeskemaer.

Uden en klar strategi vil disse ofte resultere i intetsigende oplevelser med rabatter som den eneste take away for brugerne.


Vi skaber gamification-koncepter, der matcher dit brand og kerneværdier, og sikrer, at udbyttet stemmer overens med din vision. Vi sigter efter at skabe enestående oplevelser uden at gå på kompromis med den overordnede KPI, hvad enten det er leads, kvalificerende leaddata, konvertering af kunder eller noget andet.


Unikke spilleoplevelser med høj brandværdi

Vi er ikke din almindelige "rabat lykkehjuls"-løsning.


Skræddersyede koncepter til dit brand

Dit brand er unikt, det skal din markedsføring også være. Derfor skaber vi skræddersyede koncepter til dit brand, designet og udviklet i overensstemmelse med dine forretningsværdier.


gami1.webp



Skabt med dit mål for øje

Målsætning er forskellig fra case til case. Vi sørger for at optimere kampagnen til den ønskede KPI (leads, leadkvalificering, produktbevidsthed osv.).


Selvom det er sjovt, er det er ikke derfor, vi gør det.


  • Informere
    Vi bruger gamification som et middel til at informere forbrugerne om relevant produktinformation, vigtige tjenester, nylanceringer mv.
  • Engagere
    High-end gamification i sin kerne, er engagerende, sikrer tid brugt med brand og understreger kerneværdier.
  • Samle
    Vi skræddersyer vores løsninger til alle kunder og optimerer mod leadgenerering, hvis det er en hoved-KPI i kampagnen.
  • Konvertere
    Vi forstår de taktiske aspekter af kommunikation og sikrer, at konvertering til salg altid er en del af vores tilbud.
    'Gamification er anvendelsen af ​​spildesignelementer og spilprincipper i ikke-spilkontekster'
  • Eskapisme
    På godt og ondt kan alle have brug for en pause fra hverdagen. Gamification skaber et rum, hvor man kan finde ro, slappe af og lade op.
  • Det er sjovt!
    Udover at være underholdende, aktiverer spil fantasi, kreativitet og følelsesmæssig løft i mennesker.
  • Dopamin
    Når vi spiller, opnår vi en belønning, der udløser dopamin fra hjernen og en følelse af glæde. Og det er ikke kun, når vi vinder - det er mens vi spiller.

Klar til at komme i gang?

Fortsæt fordybelsen